top of page

Sun, May 19

|

מגשימים

קורס הלב~ 7 הלהבות המקודשות

קיימות בבריאה תכונות רבות ושונות של האלוהים, וכל תכונה מיוצגת על-ידי רטט פעולה אנרגטי משלה המכונים בפינו "להבות" או "קרניים". שבע הלהבות העיקריות ידועות גם כ"קרני הקשת בענן" והן מחוברות לכל הדברים בבריאה:

קורס הלב~ 7 הלהבות המקודשות
קורס הלב~ 7 הלהבות המקודשות

זמן ומקום

May 19, 2024, 7:00 PM – Jun 09, 2024, 11:00 PM

מגשימים, האורן 18, מגשימים, 56910, ישראל

Guests

פרטים על האירוע

קורס הלב של טלוס למוריה ~

ארבעה מפגשים מעוררי השראה

מישע

מדיטציה

ומסרים מהמאסטרים הנעלים

בכל ימי ראשון החל מה 28/4

במרחב טלוס למוריה במגשימים

על הפלנטה הזאת, שבע הלהבות היו הלהבות הפעילות העיקריות ששימרו את התפתחות וחיי האנושות כאן.

כל הלהבות הללו עובדות באופן פרטני וקבוצתי בדרך מסונכרנת, כקשתות של אור לסייע ולהזין באנרגיה. (מלבדן יש אינספור להבות, חשבו גם על אנרגיות כגון להבת השמחה, להבת ההרמוניה, להבת הנחמה והשלווה וכו').

כל אחת מהקרניים הללו מייצגת רטט צבע מסוים וקשורה ליום בשבוע, צליל באוקטבה, אחת מהצ'אקרות העיקריות, אחת משבע הבלוטות האנדוקריניות העיקריות, אחד משבעה איברים ומערכות עיקריים בגוף וכו'.

בתהליך ההתעלות וההארה יש לאזן את כל שבע הקרניים העיקריות, ובהמשך גם את חמש הקרניים החדשות

עבודה עם הקרניים תסייע לאזן את האנרגיות של שבע הקרניים בכל אחת מהצ'אקרות העיקריות ותביא לאיזון רב יותר ולקלות בחיים.

הקרניים הן חלק מתוכנית הלימודים הבסיסית שעליכם ללמוד בשלב זה של ההתפתחות שלכם.

עליכם לרכוש מיומנות בתכונות האלוהיות של כל שבע הקרניים במידה שווה, ועתה גם באלה של חמש הקרניים הסודיות הנוספות

הסבר מעשי:

במהלך המפגשים ונקבל מסרים חדשים מהמאסטרים האחראים על להבות אלו​.

בקורס נצא למסעות אסטרליים אל מקדשי עיר האור טלוס אשר בממד החמישי ונפתח את יכולות התקשור הרב מימדיים שלנו.

בקורס נלמד על איכות הלהבות יכולות הריפוי וההטענה האנרגטית שלהם.

במסגרת הקורס:

  • נלמד לאזן את 4  הגופים שלנו על ידי קרני הלהבות החדשות
  • נלמד להתחבר אל רבדי הDNA החדשים שלנו
  • נלמד לתקשר עם ההיבטים המקבילים שלנו
  • נלמד לנרחיב את תודעתינו מעבר לזמן ולמרחב
  • נכיל את התדרים החדשים הנושאות קרני הבריאה החדשות

הקרניים הן חלק מתוכנית הלימודים הבסיסית שעליכם ללמוד בשלב זה של ההתפתחות שלכם . עליכם לרכוש מיומנות בתכונות האלוהיות של כל שבע הקרניים במידה שווה, ועתה גם באלה של חמש הקרניים הסודיות הנוספות …" החירות היא אחת מהתכונות הרבות שבלהבת ההתמרה הסגולה, עד לאותו זמן , להבת החירות וכל הידע והחוכמה הטמונים בה, לא עמו לרשות אוכלוסיית פני השטח מזה תקופה ארוכה. אובדן זה של החירות גרם להגבלות שחוויתם בעת הגלגולים שלכם . אובדן הלהבה היה אחת הסיבות העיקריות לסבלה של האנושות …"(מתוך מסרים מטלוס, אורליה לואיז ג'ונס, הוצאת אהבה)

השאלה האם העבודה עם הקרניים משנה מציאות ?

התשובה לכך היא בהחלט כן !

חברים רבים אשר למדו ״לעבוד״ עם תדרי אור אלו ,  מדיטציה ודמיון מודרך , הביאו שינוי משמעותי בכל אספקט בחייהם .

שפע- בריאות - זוגיות - הרמוניה מול הסביבה שלהם .שבע הלהבות המקודשות הן:

להבת החכמה וההארה-מהדהדת בגוונים של צהוב

מידי יום התמקדו בתודעת האלוהים הנמצאת בכל , התודעה האלוהית תפתח את תודעתכם לחוכמה הולכת וגדלה. חוכמה אמיתית תמיד נובעת מתודעה של נקודת מבט ומודעות גבוהות יותר , בעודכם ממזגים תודעה אלוהית זו בתודעתכם , אתם תתחילו לקבל החלטות ולנהל את חייכם בדרכים שיעניקו לכם נוחות ושביעות רצון לרוב.

להבת הרצון האלוהי-מהדהדת בגוונים של כחול-

יהיו אשר יהיו הנסיבות שאתם חווים בהווה, התמקדו ברצון אלוהים עבור חייכם האישיים באמצעות כניעה מוחלטת לרצון אלוהי זה. זה המסלול המהיר ביותר לרכישת מאסטריות רוחנית וחירות . בעת שאתם נערכים עם רצון האלוהים , אתם תבחינו שמתגשמת בחייכם הרמוניה רבה יותר. בכל יום רצחו באנרגיה זו את תודעתכם , גופכם ונשמתכם , ועד מהרה תקצרו את פירותיה הרבים .

להבת האהבה-מהדהדת בגוונים של ורוד,אדום ושני

התמקדו בהשפעה המתמירה והמרפאת של אנרגיות האהבה האלוהית . אהבה היא הדבק שבורא, שמשנה , שמרפא ושמאחד הכל הקדישו זמן מחייכם לנשום אותה פנימה להתמזג עם להבת האהבה האלוהית שהיא המפתח לכוח ההכפלה ולכל משאלות לבכם . ככל שתוסיפו להתזג עם להבה זו , מגבלות יתחילו להתמוסס ואתם תהיו אדונים לגורלכם .

להבת הריפוי-מהדהדת בגוונים של ירוק-ברקת

התמקדו באנרגיות הריפוי האלוהי בכל היבטי חייכם . זוהי אנרגיה מאזנת ומרגיעה , שתסייע לכם לתקן את העיוותים הרבים שבראתם בחייכם . העלו אותה בעיני רוחכם וזמנו את האור הירוק הנוזליהקורן והמרפא, שישטוף את כל המקומות הזקוקים להתמרה, הקרן הירוקה, גם מושלת בחוקי השפע והשגשוג. בנוסף זמנו את הלהבה הירוקה בגוון הברקת שתסלול את דרככם להגשמת ולמיצוק כל משאלותיכם הגשמיות והרוחניות .

להבת ההתעלות-מהדהדת בלבן טהור ומכילה את רטט כל שאר הלהבות

התעלות היא הנישואים האלכימיים או האיחוד האלוהי של העצמי האנושי שלכם עם נוכחות האני הנני שלכם , באמצעות תהליך הטיהור של כל שימושכם לרעה באנרגיית האלוהים במהלך גלגוליכם הרבים . התמקדו בטיהור ובניקוי כל השליליות , האמונות הכוזבות , הגישות וההרגלים המזיקים , המהווים מכשול אני בדרך! להגשמת המאסטריות הרוחנית שלכם . מלאו את שדה ההילה שלכם וכל תא בגופכם הגשמי , המנטלי הרגשי והאתרי בלהבת ההתעלות הלבנה הזאת .

להבת התחייה-מהדהדת בזהוב,בדומה לצבעי השקיעה

התמקדו באנרגיית להבה זו כדי לשקן ולהחיות את האלוהות הטבועה בכם . אתם ישות אלוהית החווה חיי אנוש ולומדת מהם . משום שתודעתכם סטתה מדרכה, אלוהותכם הוסתרה מפינכם . בעת שתזמנו את האנרגיה הסגולות והזהובות של להבת התחייה ותתמזגו עמן , אתם תתחילו להחיות חאת כל המתנות והתכונות של אלוהותכם . להבת ההתמרה-מהדהדת בגוונים של סגול

להבת ההתמרה והחירות - מהדהדת בסגול

להבה זו מביאה תדר של שינוי , אלכימיה, חירות ממגבלות מלכות , דיפלומטיה, נחמה והרבה מעבר לכך . בעת שתמלאו את שדה ההילה שלכם ואת לבכם בפלאי להבה זו , התדר שלה יתחיל לנקות מחייכם את המכשולים והקארמה החוסמים בפניכם את הדרך להגשמת המאסטריות שלכם . מידי יום השתמשו באש הסגולה כמיטב יכולתכם .

(מתוך :שבע הלהבות קדושות , אורליה לואיז ג׳ונס, הוצאת טלוס למוריה )

שתפו את האירוע

bottom of page